Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας σας μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επιστρέψετε στο προηγούμενο βήμα της διαδικασίας. Το κατάστημά μας θα λάβει την παραγγελία σας μόνο όταν κάνετε “κλικ” στο κουμπί “Αποστολή Παραγγελίας”.
2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρία στο τηλέφωνο 27210-85131 ή μέσω e-mail: info@argiraki.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και αποσταλεί στον προορισμό της επιλογής σας δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε ακύρωση.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, δεν επιστρέφονται μετρητά αλλά η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας στην πιστωτική σας κάρτα.
Πολιτική επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή του ποσού που καταβάλλατε:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Εταιρίας πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή).
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν, το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
γ) στις περιπτώσεις που αναιτιολογήτως επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν που αγοράσατε.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πρέπει να υποβάλλετε το αίτημά σας, εντός της σχετικής προθεσμίας, είτε στο e-mail: info@argiraki.gr, είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. πρωτότυπη απόδειξη αγοράς) κατά την παράδοση.
Ειδικότερα, στις περιπτώσεις που η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη, η συσκευασία των προϊόντων πρέπει να βρίσκεται στην πλήρη αρχική τη μορφή, χωρίς φθορές και σκισίματα.
Σε διαφορετική περίπτωση η Εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή/και αντικατάσταση προϊόντων.
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της Εταιρίας καλύπτονται από την Εταιρία μόνο στην περίπτωση αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Εταιρίας. Στις περιπτώσεις αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη.
Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο επιστρεφόμενο προϊόν θα ολοκληρώνεται σε διάστημα πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ελέγχου του προϊόντος από την Εταιρία.
Σημειώνεται ότι στις περιπτώσεις στις οποίες το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων δεν προκύπτει από υπαιτιότητα της εταιρίας, από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται τα έξοδα μεταφορικών της αρχικής αποστολή.